2011.10.14.

2011.10.16. 13:37

Talán most jött ez az ideje, hogy kevesebbet írjak. Egy csatornafedélbe beszakadt buszon kívül nem láttam mást. Vagyis elmentünk a Hard Rock caféba, de az nem India. Vagy, hát az, de minek. Életemben nem voltam még ilyen drága helyen, még otthon sem.
Szóval talán kevesebb írás, kevesebb kép, de lehet, hogy csak azért, mert ma csalódtam pár emberben. Vagy csak én akartam sokat.
 

Szerző: ic

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr833306707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sledger · http://krikett.blog.hu/ 2011.10.16. 22:23:31

HRC biztos nem India, én is így éreztem Bangalore-ban, fura hangulata van.
süti beállítások módosítása