2011.12.25.

2012.01.04. 06:15

 Tegnap este a két német srác elég szarul volt. Ezen nem ér viccelõdni, de lehet, hogy az európai kajától? Mindenesetre én a csajokkal elmentem a városba. Egyébként itt nagyon nyomják az árusok, és itt kell a legerõsebbnek lenni ilyen szempontból. Ne ide gyertek elõször. Szerintem párral jól össze is vesztem, mert a szokásos harmadolós árral indítottam, de lehet, hogy õk nem akartak annyira lehúzni. Egy órán keresztül bírtam a shoppingolást, de amikor még ennyi idõ sem volt elég a csajoknak a fejenként három ajándék megvásárlására, sõt, egyre se a kiterveltek közül, akkor gondoltam, hogy ez még egy darabig el fog tartani.

Elmentem hát egyedül a Jantar Mantar-hoz. Ebbõl talán öt van az országban. A delhi még híres. Ez egy csillagvizsgáló hely. Volt napóra, meg sok más egyéb is. Néha becsatlakoztam egy-egy csoporthoz hallgatni, hogy miket mondd az idegen vezetõ. 
Aztán elmentem a vízben „úszó” épülethez. Jal Mahal, a tó közepén egy épület. Ott újra összefutás a csajokkal. 
A tóban rengeteg hal, és, hogy miért, azt nem tudom, de emberek jönnek, és etetik a halakat. Vannak nõk, akik valamilyen kaját csinálnak a földön. Kiderült, hogy az készül a halaknak. Hát, õk is megpróbálnak pénzt keresni valahogyan. Vége.
Vége a városnézéseknek. A hotelt itt is ajánlani tudom. Talán valami olyasmi a neve, hogy Hotel Pink Sun City. Az M.I. Road-hoz közel.
Irány az állomás és Ahmedabad.
 

Szerző: ic

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr813518334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sledger · http://krikett.blog.hu/ 2012.01.04. 19:14:05

Könnyen előfordulhat, hogy az európai kajától. Én is többször tapasztaltam ilyet. Valószínűleg nem forog úgy a kaja, aztán könnyebben megromlik.

ic 2012.01.05. 07:10:47

Van benne valami
süti beállítások módosítása