2012.07.01.

2012.07.04. 06:09

Mivel a tegnapi buli volt, így az ígért csapatból többen nem jöttek, mi viszont a magyar lánnyal elmentünk vízeséskeresésbe. Reggel busz a swargate-ig, és a tippem rossz volt, de jól sült el. 9.40-re értünk oda, gondolom valahogy 9.20 körül ment a busz, a következõ meg 12.00-kor, így volt egy kis idõnk. Elmászkáltunk a városban, voltunk a zöldségpiacon, teljesen véletlenül belefutottunk egy tömegbe, ahol csak nõk voltak, vittek a fejükön valamit, nem mind, és azt magyarázták, hogy ez egy Ganga Phuja. Mókás volt. A régi város meg annyi témát
ad fotózni, mindig megbánom ilyenkor, hogy nem járok be többet, vagy, hogy nincs végtelen szabadidõm. Vagy csak több. Láttunk még a városban mászkálni nyolc tevét is. De teljesen függetlenül egymástól, persze volt pásztoruk. Útközben, megint tök véletlenül felfedeztünk egy nagyon szép templomot. Megnéztük.

Aztán vissza az állomásra, volt egy kis idõ, busz késik, ahogy szokás, viszont ami nem, hogy 10 perce már úton voltunk, mikor visszafordultunk, kicserélni a buszt. Szóval végül 1-kor indultunk el.

Megérkeztünk, és indiai történetek alapján attól nem kell félni, hogy a hegyekben nem esik ilyenkor, mert esik, és vízesések már rég vannak. Hát még nem voltak. Vagyis volt egy nagyon kicsi, ellenben nem esett az esõ. Pont jó is volt egy zuhanyra. Valószínûleg pár helyi lányt meg is rémisztettem, akik épp csigát szedni jöttek. Semmi durvára nem kell gondolni, egy alsógatyás srác gondolom elég hardcore nekik.

Aztán vissza az uccsó helyi busszal. A vicc, hogy itt meg esõ várt minket. Útközben egyébként nagyon, de nagyon érdemes kibámulni az ablakon. Rengeteg mindent lehet látni, idõgépben érezheti magát az ember. Volt egy bivalyokat legeltetõ pár éves srác bottal és batyuval, pont úgy, ahogy a mesekönyvekben az illusztrátorok szokták ezt megrajzolni. Lehet, hogy nem bivallyal. Aztán a szarvasmarhával és kézi ekével földet mûvelõ emberek is igen varázslatos látványt nyújtanak. Volt azért pár traktor is, elvétve.

Amúgy nem is tudom mikor voltam ilyen nyugis helyen utoljára. Csönd, az volt ott. Meg emufarm is. Ja, igen a Torna Forthoz mentünk megint, szívesen felmentem volna, ha lett volna egy busz 10.00-kor.

Útközben találkoztunk teherautókkal, amelynek a platóján emberek utaztak, két szinten is. Nagy valószínûséggel ezek az emberek azok, akik csatlakoznak azokhoz, akik múltkor óriási közlekedési dugót okoztak a városban. Még tart az az egy hónap, amíg menetelnek, és kocsival is lehet végigjárni az utat, majd a megfelelõ napon megérkezni.

Szóval, vízesés volt, de kicsi, lesz ez még jobb is, de ez a nap se volt rossz.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.