2012.01.07.

2012.01.11. 05:01

 Dapoli beach. Így 24 évesen az elsõ igazi tengerparti élményem. Így most én mosolyogtattam meg mondjuk a brazil lányt a tudatlanságommal. Tudtam, hogy sós, de, hogy az mit jelent, azt nem. Tudtam, hogy van olyan, hogy hullám, de, hogy miért is jó, azt nem.

A lakásból én meg Benjamin mentük, aki miatt Bob-ként kellett bemutatkoznom. Van egy új lakás, onnan jött egy új brazil és két egyiptomi lány. És Benjamin kollégái, öten, motorral. Hát, sokat utaztunk, a Google által meghirdetett 4 óra helyett az útviszonyok miatt 8 óra alatt sikerült odaérnünk. Hát talán úgy jellemezném a motoron való utazást ilyen viszonyok között, hogy, mintha ezerszer seggberúgott volna valaki. És ez csak az oda út volt. Volt közben majom is és a nyugati hegyvonulaton átkelés. 
A strandon az indiaiak többsége nadrágban és pólóban, mi ketten meg világítottunk a bõrünkkel. Kellemes hely. Nekem nagy élmény volt:)
Közben az is kiderült, hogy, ha egy indiai azt mondja, hogy: úgy tervezzük, hogy „lemegyünk a tengerpartra”, akkor az úgy is van. Lemennek a partra. És ennyi:). Legalábbis a srácok így tervezték, és két óra fürdés után mondták, hogy, ha mi nem vagyunk, akkor nem is töltenek ennyit a vízben. Valahogy inkább a „menés” részt szerették jobban.
Este megszálltunk egy helyen, a part mellett. Így még este mászkáltunk is ott. És a muszlim lányok is olyat csináltak, amit elvileg nem is szabad nekik. Pune-ban most összegyûjtötték az összes lányt egy lakásba, mert páran közülük nem alhatnak egy lakásban fiúkkal. Ez egyrészt vallási, másrészt személyes megfontolás. De mondták, hogy elõbb meg kell házasodniuk. Emellett tök vagány csajok meg minden, teljesen kontrasztos volt a dolog. 
Amúgy ez a hely a Kokan terület, ahonnan a Kokan bráhminok származnak. Néhány bráhmin a cégnél idevalósi, történetileg. És elvileg itt remek kesudió terem. 
 

Szerző: ic

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr853535952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sledger · http://krikett.blog.hu/ 2012.02.02. 21:45:45

Én is Indiában voltam először tengerparton. Nem tudom milyen lehet egy tengerpart tehenek nélkül :)
süti beállítások módosítása