2012.04.27.

2012.05.06. 05:35

Goa. Újra. A mai, péntek esti busszal megyünk, hárman, én és két japán ember. A meglepetés rögtön már a ház elõtt megvolt. Este kilenc, ilyenkor a riksások már rinyálnak, hogy jaj, Swargate, oda nem megyek, az messze van, nem lesz kit visszafelé elhoznom. Vagy a másik, hogy: oké, nájtcsárdzs, felszámolok hetvenhatszoros díjat, és direkt hosszabb úton viszlek oda. Az elsõ fajtából volt kettõ is, de az azutáni srác, teljesen meglepõdött azon a kérdésemen, hogy mennyiért dob el minket a helyre. Azon meg én lepõdtem meg, hogy õ meglepõdött, a fentebb részletezett dolgok miatt. Igaz õ is egy „rövidebb utat”, de semmit nem számolt fel. 
Ennyi a történet mára. Csak egy jó tanács: a sleeper busz nem mindig jó. Fõleg nem a Pune-Goa szerpentines útra. Ezt múltkor megtanulhattam volna, de elfelejtettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr444487657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása