2011.09.24.

2011.09.25. 09:14

 Ma főleg a gyümölcsökkel ismerkedtem. Tegnap vettem papayát. Mivel fogalmam sem volt, hogy mi az, nem sok elvárásom volt vele kapcsolatban, mármint a friss papayával. Csak láttam, rengeteg helyen, és már nagyon érdekelt, hogy milyen lehet. Szerencsére az árus mondta, hogy ez az. Annak az apropóján, hogy megkérdeztem, hogy mégis ezt hogyan kéne enni a főnöktől kaptam pár gyümölcsöt, csak olyat, amit még nem is láttam. Amúgy a gyümölcsárusok tudják a legszebben felpakolni a termékeket, de ez már sok képen is látható volt.

Csak egy gyümölcsnek a nevét sikerült megjegyezni, azt is többé-kevésbé. Goguva, talán. Jó. De, hát mit írjak egy gyümölcsről:). Mindegy, kaptam még párat. Az egyikről fénykép is van, az nagyon jó, igazából egy az egyben úgy néz ki, mint a birsalma kívülről, belülről darabokból áll, azt kell kibányászni. Kaptam egy olyat is, ami valami iszonyatosan savanyú, de nagyon egészséges. Van egy krumpli kinézetű is, az is jó édes. Erről ennyi elég.

https://picasaweb.google.com/103606212533607902767/110924?authkey=Gv1sRgCOukgdbSpI70tAE

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr823254462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása