2011.09.20.

2011.09.22. 09:01

Deshpande nagyapa lett. Születéskor szokás süteményt osztogatni. Pheda-t, ha fiú, Barphi-t, ha lány születik, és így legalább nem kell elmagyarázni mindenkinek a nemét. Egyébként mindkettő tejből és cukorból készült édesség.

Hagyományosan tizenkét nappal a születés után tartják a névadási ceremóniát. Manapság inkább akkor, amikor kényelmes, pl.: hétvégén. Addig a gyereknek nincs neve.

A női viselet, ha nem szárit hordanak, akkor az a felül: Kurta, alul Salwar. A férfiruhák neve pedig felül Shart alul Dhotar. A dhotar a férfiaknál is egy hosszú, hatméteres lepedő, amit magukra tekernek.

Este elmentünk a High Spirit nevű helyre. Szórakozóhely, sok fiatallal, illetve rengeteg külföldivel. Szóval ott voltak srácok, akikkel még a Koregaon Parkban laktam együtt két napig, meg akikkel máshol találkoztam, velük dumáltam, hogy mennyire izgi náluk az élet, meg miket csinálnak, és kicsit megnyugodtam, hogy sok mindenről nem maradtam le. Viszont valószínűleg át kell költöznöm oda. Több móka lesz ott az biztos, az viszont tényleg biztos, hogy nagyon messze lesz a cég. A bringát meg, ha megkapom addig, akkor nem munkába utazásra fogom használni. Ez a jövő.

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr683245141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása