2012.06.22.

2012.06.28. 07:17

Néha nem úgy sikerül a terv, mint ahogy azt kigondolja az ember, és néha még India sem segít. Elmentünk tök messzire, sokan, és így mindenki csalódott lett sajnos. Nem volt megfelelõ a tájékoztatás, így nem foglaltunk jegyet. Szóval egy tigris rezervátumba akartunk menni, én csak csatlakoztam, de megmondom õszintén, én csak félig a tigrisek miatt, sõt, igazából nekem ez a dolog nem tetszik, hogy mi odamegyünk, és jól megnézzük õket, így kezdõdik az, hogy az ember a vadon elõ állatok életébe beleavatkozik, és nem hagyja õket békén. Amíg 10-en vagyunk, addig oké, de, ha már több ezren csinálják naponta, akkor ott már érezhetõ a természetbe való beleszólás. Én fõleg a csapat miatt csatlakoztam, nem akartam egy ilyen bulit kihagyni. A hely Chandrapurban van, ami kicsit gáz hely, sõt nagyon. Ellenben az egyetlen, ahol szelektíven láttam palackokat gyûlni. B tervet próbáltam nézni, de itt tényleg semmi nem volt. Így amikor kiderült, hogy mégis kéne, akkor voltunk bajban. Elvileg holnapra lett volna lehetõség még menni, de végül telefonáltak, hogy épp „tigriseket számolnak”, úgyhogy nem tudunk menni.
Mindegy, holnap átmentünk Nagpurba, ami hivatalosan India közepe, földrajzilag.

https://picasaweb.google.com/103606212533607902767/120623Chandrapur?authkey=Gv1sRgCLj_56CXgrantgE

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr564615995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása