2012.02.07.

2012.02.09. 05:07

 Ma benéztem az inorbit nevû helyre, a többiek járkálnak oda elég sokat, nekem nem nagyon volt még rá igényem. Most láttam elõször indiai spar-t, de csak kívülrõl. Megnéztünk egy filmet a moziban. Mozit is rég láttam, viszont bollywood filmet a múltkor ugye. Na, ami most volt, hát, mindegy, mondjuk, hogy nagy baromság volt. Szerintem a tag csak azért nem ölte meg az elején az ellenségeit, hogy végig a filmben verekedni tudjanak. Meg, három késelést túlélni is csak a fõszereplõnek sikerült… mindegy, a zene jó volt, a csajok jól táncoltak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr404081424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása