2011.11.06.

2011.11.09. 20:09

Bementem a varosba. Gyerekekkel talalkozni. Meg szeptemberben kertek el a nevemet, meg talaltak meg fb-n. Aztan nagyon izgatottak voltak ma, hogy talalkozhatnak egy kulfoldivel.

Aztan dumalgattunk, meg felhivtak a csaladjukhoz, ami nem is volt rossz, tekintve, hogy ehes voltam. Aztan dumalgattunk a szulokkel is, meg arrol is, hogy a katolikusok karacsonykor mennyi alkoholt isznak, es raadasul a nok is. Mert, ahogyan en is latom, meg ok is, hogy a fiatalok nagyon minket akarnak masolni, es ezt latjak ok innen. Aztan megnyugtattam oket, hogy a karacsony nem kotodik kifejezetten az alkoholhoz. Azt nem mondtam, hogy barmelyik nap kotodhet alkoholhoz. Egyebkent, ja, kar erte. Azt se mondtam, hogy negyedikek vagyunk a vilagranglistan.

Azert elvoltunk. Masreszt az egyik srac novere egy sundar mulgi. (Csak, hogy villogjak a nyelvtudasommal.)

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr873366680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása