2011.10.29.

2011.10.31. 18:47

 

Ma is írom az elmúlt nap történéseit. Így estére már sikerült is befejezni. A másik lakásban nincs senki, így a magyar lány megint átjött, ettünk tojásrántottát, elsőt itt, ráadásul magyar pirospaprikával. Én készítettem.
Többiek leléptek MG roadra, nekem még kell ez a mai nap a regenerálódásra.
A japánok igen elektronikafüggők. Szerintem. Egyrészt mindegyik rengeteg kütyüt tart magánál, másrészt, amikor Ryotta, az új japán srác megérkezett, a múlt szombaton, előtte pénteken kapcsolták le az áramot a lakásban és ötször kellett elmagyarázni, hogy azért nincs wi-fi, mert nincs áram. Most, ahogy hazajöttem kiderült, hogy három napig átköltözött egy hotelbe emiatt. Amúgy a legjobb arc itt.
Este megünnepeltük Tobi születésnapját. Készült pár megfizethetetlen videó.

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr203343124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása