2011.09.10.

2011.09.10. 15:55

 A reggel csodásan kezdődött. 06:20-kor csöngettek. Akkor még nem tudtam, hogy ennyi az idő, gondoltam a takarító kislány jön. Az egyik biztonsági őr állt az ajtó előtt, és nagyon akart valamit. Szerencsére egy darab angol szó nem hagyta el a száját. Vittem neki papírt, hogy írja le mi a baja, majd odaadom a szobatársamnak, ha felkelt. Leírt valamit, 1 sort, később kiderült mi az, akkor fogalmam sem volt. Aztán elindult lefelé, követtem, mert ezt valahogy sikerült jeleznie. Aztán kiderült, hogy a baj az, hogy a szobatársam rossz helyen parkolt.

11-kor megint csöngettek, legalább fél-angolul beszélt a srác. Csak el akart adni valamit.

A zöldségek viszont még a helyi fizetésekhez képest is nagyon olcsók. 1 kg paradicsom 50 Ft.

Voltam a Pashan tónál. Alig lehetett volna megtalálni, a főútról csak egy helyen bemmenni, a többi rész teljesen körbe van építve. Egy sáros úton lehet megközelíteni, nem is nagyon tudta a riksás csávó, hogy mi a fenét akarok én itt, először nem is ide hozott el. Pedig még a Pune könyvben is benne van. Mondjuk az is benne volt, hogy érdemes szeptemberben megnézni a tavat, akkor rengeteg költöző madár itt pihen meg. Lehet, hogy ennek még nem volt itt az ideje, mert igazából pár kacsán kívül csak tehén volt ott, az állatok közül. Na, szóval sáros út, irány be. Tó, emberek mosnak és fürödnek. Nem sok, csak 10-15 férfi. Egyébként nagyon akartak a fényképeken szerepelni, annak ellenére, hogy sose fogják azokat látni. Aztán továbbsétáltam, elfogyott az ösvény, úgyhogy vissza. Egy idős úr is volt ott, szerintem valami istállót gondozott, mivel eléggé „állatkert-érzésem” volt arrafelé. Hordta a vizet a tóból, és mutatott egy utat, ahol nem leszek tiszta sár.

Aztán kiértem, bóklásztam. A Pashan út viszont a legszebb, amit Indiában láttam eddig, mármint az utak közül. Szép környezet, de egyik oldalán több kilométeren át valami kormánytelek van rendezett kerttel, így gondolom az útra is ők figyelnek oda.

Képek: https://picasaweb.google.com/103606212533607902767/110910?authkey=Gv1sRgCMif_5CTw8HNDg

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr343216211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása