2012.05.03.

2012.05.21. 06:53

 Most is nagy utazás következik, valószínûleg az utolsó nagy. Még lesz pár kisebb, egyhétvégés út. Hampi és Hyderabad szinte biztos, illetve az egynapos vízesés keresõs utak. Hogy õszinte –, és érzelmes – legyek most egy kicsit: ez a hétvége kellett, hogy elgondolkozzak olyan dolgokon, mint például a barátság, és a dolgok fontossági sorrendje. Amikre rájöttem, azok közül sok minden nyilvánvaló, de ahogy észreveszem, nem csak nekem kéne elgondolkodnom ilyen dolgokon. Oké, vannak napok, amikor túlságosan csöpögõsen írok. Maradjunk a tényeknél: voltak hiányosságaim, sokat tanultam, van még hiányosságaim, nyitott füllel figyelek még a további tanulandókra, és az eddigieket remélem, nem felejtem el otthon sem. Talán ezzel, hogy leírtam, egyszerûbb lesz emlékezni.

Ma este Larissa from Brasil búcsúzása kezdõdik meg. Én elkísérem északra, de a többiek már nem sokszor találkoznak majd vele, csak vasárnapig van idejük. Este elmentünk a Shisha Café-ba, ami jó ötlet volt, mert már olyan régen voltunk valahol így közösen. Ma Jazz-Night van, de nevezzük inkább evening-nek, mert 11-kor van az utolsó rendelés. Egyébként szerintem ugyanaz a banda játszott, mint amit a múltkor láttam – mindenesetre, ami a lényeg: jól. Dumálgattunk, ettünk, ittunk, és hallgattuk a zenét.

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr574528596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása