2012.04.01.

2012.04.16. 05:00

Aranymetszes. A harmada meg hatravan, es nincs hianyerzetem, nem ezrem, hogy mindjart vege, es meg alig csinaltam valamit itt. Ahogyan terveztem, nagyjabol azok osszejottek, igaz nem voltak nagy terveim, igy bizonyos dolgokbol sokkal tobb is sikerult. Persze van, ami nem. Pl.: az indiai etelek elkeszitese sem. Egyreszt szerintem lusta vagyok ehhez, es megelegszek azzal, hogy ezeket az alapanyagokat otthon ugysem tudnam megvenni. Egyebkent bele is kezdtem egy-ket dologba, de vagy nehezen sikerult, vagy sehogyan sem, vagy tenyleg csak itteni alapanyagbol lehet elkesziteni. Ez ugyben meg van kis ido, meg lehet, hogy kigondolok valamit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr1004375422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása