2012.03.08.

2012.03.15. 05:25

Szóval a Holi egyfajta nyár ünnep. Én azt ajánlom, hogy ne Pune-ba gyertek ünnepelni. Lehet, hogy csak azért, mert nekem munkanap volt, és a mulatság délután van, így sokban nem volt részem. Mert, hogy Pune-ba inkább pénzt csinálni jönnek az emberek, és most is sokan dolgoznak. Bezzeg északon UP és Bihar államban ez mindenkinek munkaszüneti nap, és ott ELVILEG sokkal nagyobb ünneplés van.

Valami olyasmit vártam, mint a Ganpati fesztivál alatt, utcán tomboló tömeg, hangos zene, tánc. De ehhez képest ez nem volt. Ezt inkább lakóközösségekben ünneplik, és nem az utcán mindenki mindenkivel. Így persze mászkáltak színes fejû emberek, és még másnapra is maradtak, akik olyanok maradtak, na, de én nagyobb hepajra számítottam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr524317700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása