2012.03.05.

2012.03.08. 05:14

Na, van új lakás. A régibõl, a 604-bõl ki lettünk rúgva, mert az aiesec nem fizette a bérleti díjat. Se a villanyszámlát, se a gázt. Sokat nem akarok rinyálni, annyira nem érdekes, de február 10-én kaptuk a levelet, március 1-én kellett volna lelépnünk. 1-én én átköltöztem egy másik helyre, ahol a gyakornokok 1/3-a él. (3 ház van ebbõl az egyikbe). Elvin jött még ide. Mások mentek a másikba, megint mások barátokhoz. Aztán lett egy új ház, tegnap. Azt néztem meg ma. Élni benne egyelõre nem lehet, mert valami irdatlan mocsok van ott. Holnap átvittem a cuccom felét, nagyjából ennyi történt. Még az azutáni nap sem költöztem oda teljesen, mert még mindig gáz… Amugy hangulata lenne, ha nem lenne koszos :)

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr904296737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása