2012.01.08.

2012.01.11. 07:31

Reggel korán indultunk egy másik helyre. A terv két másik strand meglátogatása volt. Hát igazából egy sem lett belõle. Ne engedd, hogy egy indiai tervezzen valamit. Rengeteg példa volt már rá, hogy nem szabad hagyni a tervezés részét. Még jó, hogy egy tervezõirodába jöttem ide dolgozni, de ez egy más téma, habár, mondjuk, van, ami itt is túlzás. Amúgy remek a problémamegoldó képességük, ha azt nem számítjuk, hogy a problémát õk saját maguknak generálják az elõrelátás teljes hiányával.

Tehát, motoroztunk a hegyekben és a tengerparton végig, kozben komppal ketszer atszallas. Na, és ez a lényeg. Ez az egyik leglátványosabb hely eddig, amit láttam, falu, emberek és a falusi élet témakörben. Tehát Dapolitól Murudig. Komolyan mondom, hogy van, ahol a nõk még gyûjtögetõ életmódot élnek. Érdekes volt tényleg átkelni a falukon. A vörös föld az utcán. A városban azért mások a szegények. Ja es az idos noknek hatalmas orrkarika az orrukban, legalabb 6 cm atmeroju.
Murudnál van egy erõd a tengerben. Több is van. A tengerben lévõ erõdök neve: Janjira. Amit mi néztünk meg, az a leghíresebb a területen, ez a Murud Janjira. Ez is Shivaji fort volt pár száz éve még. Azóta jó le volt rombolva. Vitorlás csónakkal lehet eljutni oda, és mivel a vízállás igen alacsony volt, a stéget nem lehetett megközelíteni, így nadrág feltûr, és bele a vízbe. Köveken járás jó húsz percen keresztül... Aztán az erõdben körbenéztünk. Volt pár érdekes megoldás, de eléggé le van amortizálva. Ezekre a dolgokra annyira nem vigyáznak. Normálisan fenntartott hely Jaipur volt. Ott mindent szép állapotban õriznek meg. Azok közül, amiket láttam. Ezután gyakorlatilag indultunk is vissza, és rengeteget utaztunk. Többet, mint idefelé jövet.
Összegezve, imádtam a tengert, kár, hogy Pune nem tengerparton van. Akkor nem aggódnék, hogy van egy üres napom, és mit csináljak. Biztos meg lehetne unni, de annyi üres napom nincs.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.