2011.11.05.

2011.11.09. 20:00

Muszaj vagyok igy ekezetek nelkul irni most.

Na, ahogyan azt mondtam, most ket hazassag lesz a cegnel. Es, hogy ekkor a noknek ajandekot kell adniuk a leendobeli ferfinak. Az egyik srac egy autot kapott, a masik pedig havonta fog fizeteskiegeszitest kapni, azt nem tudom meddig, mondjuk egy evig. Lehet, hogy korbe kene neznem ebben a kultoraban.

Amugy mindketto nagyon izgul, ez lesz nekik az elso.

A munkarol meg annyit, hogy a JCB-nek (ez a legkiralyabb markologep marka) dolgozunk valamit. Azt nem mondom, jo. Eletemben ilyen borzaszto muszaki rajzokat meg nem lattam meg. Tele van hibaval, es ami erdekes, hogy Nemetorszagbol küldtek azokat.

Meg ma kiderült, hogy a mutato es a közepso ujj között tartott penzt atnyujtani illetlenseg. Azzal csak rombolod az erteket.

Amugy ez a fejingatas meg rajottem, hogy micsoda. Szerintem azt akarjak olyankor mondani, hogy "talan". Ha ez igy van, akkor mar minden vilagos.

Azt meg nem csodalom, hogy a varos kicsit szervezetlen, foleg kozlekedesugyileg. Nalunk is sokszor alig lehet elerni javulast, nem, hogy egy olyan varosban, ami megötszörözte a lakossagat 30 ev alatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://markinpune.blog.hu/api/trackback/id/tr123366659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása